Mistähän sitä tänään edes kirjoittaisi? Välillä ajatukset loppuvat. Aivokapasiteetti on käytetty taas tappiin asti. Päivään mahtuu toimistopäivä, paljon palavereita, jyväskyläläinen räppärikuuluisuus alakerrassa sovittamassa vaatteita lakeijoidensa kanssa. Lepopäivä, joten ei lenkkiä tänään. Hyvä, koska muutenkin väsyttää.
Illalla random Netflix-elokuva.
…tämä teksti jäi tähän selaimeen auki. Huonekasvit kasteltu. Aurinko laskee. Mukavan koleaa.
Olen jo henkisesti lomalla.