Koko viikko täynnä palavereja, putki jatkuu… Väsymys on kova, mutta silti hyperaktiivisuuksissani koodaan vielä vapaa-ajalla, muunmuassa tällaista. GitHubissa lisää kiinnostuneille.
2/4 viikon lenkeistä juostu. Paino -0.3kg viikossa. Character Limit -kirja yhä kesken. Kupissa sorbettia.
Mukavaa elämää.