Kerrankin vähän rennompi päivä ennen juhannuksen alkua. Olen ollut ahkera ja ansainnut tämän. Syöminen on hieman heikonlaista, sillä pupunruoasta ei saa kovin paljon kaloreita. Onneksi löytyy kahvia ja tarvittaessa raejuustoa. Yritän opetella täyttämään välit jollakin välipalalla, kuten banaanilla, mutta tuntuu silti, että kalorit jäävät aina liian vähäisiksi.
Tänään on liikunnan suhteen lepopäivä. Täytän aukon rankalla koodaamisella. En uskalla edes kertoa, kuinka monta merkintää muutoslokissani on. Päivityksen saavat handbook, Mastodon, dough, botit ja moni muu asia. Archissa on kasa päivityksiä vielä odottamassa, mutta ne jääköön viikonlopulle.
Tuntuu hyvältä olla huomenna vapaalla. Ei tarvitse tehdä mitään. Mutta toisaalta tiedän, vaikka ei tarvitse, teen silti. Lenkkiä ja koodia tiedossa.
Poika esittelee Fortnitea puhelimessaan. Hieman iskee kipinä pelaamiseen, mutta pelailuinto ei vieläkään ole palannut tarpeeksi isona. Ehkä se sieltä vielä tulee. Tulee jos on tullakseen.
PS. Pidän tästä kesästä tähän asti. On sopivan viileää. En kaipaa hellettä tai aurinkoa yhtään enempää.