Väsyttää rankasti jo kello yhdeksän illalla. Epätyypillistä minulle. 14500 askelta, eli 12km mäkilenkki helteessä, kalorivaje ja migreeni saattavat olla osasyyllisiä asiaan. Migreeni onneksi talttuu lääkkeillä ja kalorivaje pizzalla.
Olo on kuin olisi jo kesälomalla. Se johtuu kenties hyvästä, huolettomasta olosta ja ylimääräisestä juhannuksen vapaapäivästä.
Tässä kohtaa sanottakoon, että kirjoittaessa aivoissa pätkinyt jo kahdesti. Postdromessa ja migreenin jälkivaikutusten myötä aivoni toimivat ”hitaammin”. Merkillistä on joidenkin tuttujenkin sanojen totaalinen katoaminen päästä. Ajatukset ikään kuin jäävät jatkuvasti kesken ja joutuu ihan ponnistelemaan artikuloinnissaan. Olo on kuin Sage-siskolla lobotomian tehtyään.
Ehkä pinnistely on nyt syytä lopettaa. Testiin lähtee nyt Nintendo Switchillä Divinity: Original Sin 2.