Juhannustaikaa tietokoneella. Tänään on ollut jälleen open source-mielessä tiivis päivä. Eli toisin sanoin päivä on mennyt koodaillessa. Julkaisin uudet versiot mm. mastodonista, mastodon-bird-ui:sta, doughista, ja pistinpä vielä pull requestin ActivityPubin WordPress-lisäosaankin. Jossain vaiheessa ehdin vielä juostakin, viikon lenkki 3/4. Eiliset sanani kaikuvat korvissani:
Ei tarvitse tehdä mitään. Mutta toisaalta tiedän, vaikka ei tarvitse, teen silti.
Koko ilta menee pojan kanssa retropelejä pelatessa, nimittäin kaapeista löytyy vanha RetroStone2-käsikonsolini, joka on armbianilla ja RetrOrangePilla varustettu. Poika innostuu N64:sta, eikä malta päästää laitetta käsistään. Kytkemme vehkeen HDMI:llä telkkariin, jotta pelaaminen on entistä hauskempaa.
Lotta sen sijaan huitelee milloin missäkin poikaystävänsä kanssa. Lapset eivät ole enää mitään pieniä, on se uskottava.
Hyvä, meidän näköinen cityjuhannus. Hyvää jussia, älä huku!