Hieman liian vähän unta. Silti hyvä fiilis. Sopivan mittainen työpäivä, juoksulenkki. Kerrankin maanantai, jolloin ei tapahdu mitään ihmeellistä. Saan rakkaat AirPods Pro 3-kuulokkeeni takaisin Apple Care+ kautta, enkä voisi olla onnellisempi. Olen taas ehjä.