Tänään on aivan liikaa tekemistä. Edistän viittä projektia yhtäaikaa, kiitos agentuurisen komentoriviviidakkoni ja hyprlandin. Maltan juuri ja juuri lähteä juoksemaan lauantaikympin rantapolkuja pitkin, joskin AI-reittisuunnittelijahässäkästäni puuttuu similarity check ja reitti on hieman liian samanlainen kuin viikko sitten. Täytyy tuunata.
Jostain pitäisi saada vielä pari tuhatta kaloria. Olen jättänyt sokerin ja rasvan pois ja syön lähinnä raejuustoa suoraan purkista, joten tuntuu, ettei kaloreita vaan kerry juuri mistään. Välillä iskee houkutus tilata esimerkiksi pizzaa, mutta maltan mieleni. Tämä hiostava sadekeli aiheuttaa päähän tuntemuksia ja jännittää iskeekö se rebound-migreeni. Toivon, että ei. On varmaan otettava taas ritsatriptaani ja ibuprofeiini, kun taitaa muuttua säryksi…