Kuuma, rento päivä. Treffit vaimon kanssa kahvilassa. Keskustelu menee hieman diippeihin aiheisiin ja huomaan kyynelehtiväni, mutta tällä kertaa onnesta ja jostakin tietynlaisesta helpotuksesta. Tuntuu hyvältä olla sujut itseni kanssa. Aika pitkään siinä menikin. Lähinnä kiitän vaimoani siitä, että hän on ollut suhteeni ymmärtäväinen. Tunne taitaa olla molemminpuolinen.
Illalla leffailta, vuorossa Hackers (1995). Jostain syystä tämä kulttiklassikko on mennyt ohi, vaikka kaikki referaatit ovatkin tuttuja. Hämmentävää kyllä, miten paljon vaikutteita tämä elokuva on synnyttänyt. On nimittäin ollut olemassa todellinen, pahaa kylvävä hakkeriryhmä nimeltään HTP (Hack the Planet).
Kuten eräs nettimeemi sanoo: I’m literally fine as long as I don’t think about the past or the future and also the present. Hyvää yötä.