Kiireinen työpäivä. Ensimmäinen johtamani työpaja pitkästä aikaa. Koko päivän meinaa sataa, mutta sade ei pääse kunnolla piiskaamaan maata. Parempi niin, sillä ilma on sopivan hapekas tihkusateessa ja päivän 5K tempo sujuu mainiosti.
Illasta korjaan reittiplänääjääni, koska kartat suosivat jostain syystä maanteitä. Otan tuumasta toimeen ja koodaan LIPAS-integraation GrassHopperiin Son of Antonin kanssa. Nyt pystyy generoimaan uniikkeja polkulenkkejä kesäksi. Kyllä tässä on puolensa.
Huomennakin taitaa olla neljä palaveria. Kyllä tässä alkaa kaipaamaan kesälomaa…