Maanantain kirous yllättää jälleen. Jotenkin ahdistaa nämä jatkuvat palaverit, mutta tahti ei ainakaan ole hidastumaan päin, mitä lähemmäs juhannusta mennään. Olisipa jo loma.
Sää vaihtelee sateesta hiostavaan kuumuuteen. Kaipaan sadetta. Vähemmän tulipaloja. Luonnossa ja muutenkin.
Huomenna kello seitsemän herätys. Ei auta. On edes yritettävä levätä.
PS. Ensimmäinen kerta maraton-treenaamisen 2026 aikana, kun lenkki siirtyy. Mutta ei voi mitään, kun on kotona 21:30 ja viimeisimmästä ruokailusta on 10 tuntia, ja sekin sämpylä. Huomenna uusiksi.