Juoksen viileässä kevätyössä. Aurinko on laskenut ja taivas on värjäytynyt vaaleanpunaiseksi. Kaduilla ei ole ketään. Kuulokkeista soi rauhallinen elektroninen musiikki. Huomaan olevani onnellinen.
Torstain työpäivä venähtää, mutta vieläkään ei pääse stressi liialti iskemään. Kello on paljon, mutta haluan liikkua silläkin uhalla, että se verottaa yöunia.
Ei ole isompia huolenaiheita. Olisipa aina näin. Vaikka tiedän, että elämä on aallokko, otan tämän vastaan.
Seesteisyys. Annathan sen jatkua.
Tässä kirjoituksessa on 85 sanaa. Blogi on osa Fediversumia, voit tykätä ja kommentoida seuraamalla blogia Mastodonissa.
Päivän saavutukset kirjoittamishetkeen (23:38) mennessä
Vuosi sitten tänä päivänä
Päivä 13357
Keskiviikkopäivä valuu jonnekin ihan sairaan nopeasti. Lounaalla zone outtaan, kun pää on liian täynnä ajatuksia.
Pizzaa. Koodia. Lisää pizzaa.
Elämä.