Aurinko laskee mäen taakse. Vilkas toimistopäivä, optikolle tyttären kanssa, sitten kotiin jatkamaan. Huomenna koulutus ja haluan hienot kalvosulkeiset. On hieman tympeää, että en malta perfektionismiltani päästää irti ja kikkailen turhan pitkään joitakin visuaalisia yksityiskohtia. Slideistä tulee hienot.
Unta on kertynyt seitsemän tuntia viime yönä, mutta silti väsyttää. Nälän ja olon vuoksi lenkki skippaantuu tänäänkin. Ehkä huomenna.
Tässä kirjoituksessa on 68 sanaa. Blogi on osa Fediversumia, voit tykätä ja kommentoida seuraamalla blogia Mastodonissa.
