Rento päivä, vaikka unimäärä jää taas vajaaksi. Aivot käyvät jotenkin ylikierroksilla, kun on niin monta uutta mukavaa self-hosted kikkulaa, joita testailla pitkin yötä. Työjuttuja, tavallaan, tavallaan ei. Hauskaa puuhaa.
Olen onnistuneesti tänä vuonna saanut siivottua työpöydän niin, että loppuviikko on laskettelua lomille. Perjantaina en aio ottaa tietokonetta enää kesäpäiville, sillä muut ovat aiempina vuosina saaneet jopa odotella, kun en malta lopettaa työntekoa ja siirtyä huvituksiin.
Olen selkeästi kehittynyt tässä rennosti ottamisessa.
PS. Vähistä unista huolimatta hieno Tempo-lenkki tänään ja vieläpä Runner’s High.
Tässä kirjoituksessa on 101 sanaa. Blogi on osa Fediversumia, voit tykätä ja kommentoida seuraamalla blogia Mastodonissa.
Päivän saavutukset kirjoittamishetkeen (23:49) mennessä
Vuosi sitten tänä päivänä
Päivä 13384
Sateinen päivä. Pidän sateesta. Viime yönä unta kertyi 4.0h. Erikoista.

Ehkä ensi yönnä uni maittaa. Tai ainakin toivon niin, se olisi aivotoimintani kannalta suotavaa.